13 lut 2015

LITTLE ENOUGH (OOTD)


Hejka!Znowu trochę mnie nie było za co jestem na siebie zła.Ale mogę przysiądz,że nie miałam czasu.Teraz aktualnie jest godzina dzięsiąta wieczorem i znalazłam odrobinkę siły żeby coś tu nastukać. Dlaczego?Jestem chora. Katar,ból gardła,gorączka...standard! Ale nie o tym mowa.Każdy ma czegoś dosyc,jestem tego pewna. Nie ma osoby której wszystko przejdzie płazem. Niektórzy są smutni,inni zdenerwowani. A może tak dla odmiany zapomnimi o tym wszystkim,wiem że to trudne ale choćby na trzydzieści minut.Zróbmy coś co lubimy! Ja powiem Wam co ja lubie robić gdy mam trudny czas:

♥spacer
♥kąpiel
♥słuchanie muzyki
♥rozmowa
♥czytanie dobrej ksiązki 
♥YT,facebook,instagram (czasem można sobie tak długo posterczeć przed komputerem,jeśli ma to nam pomóc)
♥herbata,kawa

Przecież wystarczy tak niewiele ♥








blouse - Reebok
pants - new yorker
boots - Reebok

(ph.self-timer)